سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

مجله سلامتی کیمازی‌مگ، یکی از مجموعه‌های زیر مجموعه شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی است که با هدف اطلاع رسانی و افزایش دانش سلامتی در سال 1399 شروع به کار کرده است.

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شوند جمع آوری می‌کنیم،؛ همچنین آدرس IP کاربر برای کمک به تشخیص هرزنامه بررسی می‌شود.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا متوجه شوید که آیا از این سرویس استفاده می‌کنید یا خیر. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا قابل مشاهده است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر کاربری در متن نظر شما قابل مشاهده خواهد بود.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها از شما درخواست شود، این عمل برای راحتی شما انجام می‌شود، به طوری که شما مجبور نیستید جهت ارائه نظر مجددا اطلاعات خود را وارد کنید. لازم به ذکر است که این کوکی‌ها تا یک سال باقی خواهند ماند.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما به یاد داشته باشید را انتخاب کنید، اطلاعات ورود شما برای دو هفته باقی خواهند ماند و اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اگر شما مجددا درخواست رمز عبود جدید بکنید، نشانی IP شما در ایمیل مشخص شده دوباره وجود خواهد داشت.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر در بخشی از وبسایت نظری را قرار دهید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند، ما اطلاعات شخصی آن ها را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی اطلاعات خود دارید

اگر در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید یا نظرات خود را منتشر کنید، می‌توانید از ما درخواست کنید تا فایلی شامل اطلاعات شخصی که ما از شما جمع‌آوری کرده‌ایم (شامل تمام داده‌هایی است که به ارائه داده‌اید) در اختیار شما قرار دهیم. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما در دسترس داریم پاک کنیم. البته این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی هستیم.

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.

دکمه بازگشت به بالا